Kyse on koulupäivästä, muttei aivan tavanomaisesta, vaan poikkeuksellisesti koko päivä on käytetty koulutöiden äärellä:

 
kello 7-8.30     Radio auki. Paikallinen, iskelmä- ja pop-musiikkia soittava radiokanava päällä.
kello 8-8.30     Sähköpostin tarkistus. Pikainen silmäys säännöllisesti seuraamalleni keskustelufoorumille.
kello 9-12       Opettajan antamien artikkelikopioiden silmäily. Artikkeleissa aiheina kasvatustieteellisiä kysymyksiä.
kello 12-14      Internetin ja moninaisen tekniikan avulla pidetyn luennon seuranta. Aiheena mediakasvatus.
kello 14.30-18 Työskentelyä tietokoneen ääressä. Internetin hyödyntämistä koulutyön suorittamiseksi (ohjeiden hakua Moodle-oppimisympäristöstä, nettiblogin luominen, yleinen tiedonhaku).
kello 19-22      Radio auki. Edelleen iskelmä- ja pop-musiikkia paikalliselta radiokanavalta.
kello 19-20.30 Keskustelufoorumin lukeminen ja sille kirjoittaminen. Silmäys sähköpostiin.
 
Täytyy päätellä, että vietän paljon aikaa median äärellä – ja lohduttoman suuri osa siitä on muuta kuin median
viihdekäyttöä. Tavallisena päivänä tilanne olisi kuitenkin parempi, kun illasta veisi ainakin kolme tuntia tallilla käynti.
(Seliseli.)